Sunday, June 22, 2014

Vitamin Ibu Menyusu : Milk Booster Untuk Ibu Bertenaga Bayi Cepat Kenyang & Tak Meragam

Assalamualaikum semua...hari ni saya nak sharing tentang vitamin untuk ibu menyusu dan sebagai MILK BOOSTER.

Melalui set inilah saya mengenali Shaklee dulu. Masa tu sememangnya saya tercari-cari supplement yang boleh tambahkan susu badan memandangkan susu saya semakin merudum, anak saya pada masa tu baru berumur 7 bulan. Banyak jugak saya google dan berminat untuk mencuba Shaklee. saya terus membeli Set Lengkap dan join ahli serentak.

Selepas 3 hari mencuba ESP, Alhamdulillah ada perubahan yang saya rasa. Susu badan yang hampir kering kembali ada. Walaupun saya tidak menyusu sepenuh masa, saya masih dapat membuatkan bayi saya kenyang. Alhamdulillah amat berpuas hati.

                                       Sebelah kanan susu ibu yang lebih pekat dengan amalan vitamin

Seorang customer saya memberitahu saya sejak dia mengambil vitamin ibu menyusu ini anaknya tidak lagi  meragam dan cepat lapar. Tidur malam pun tidak kerap terganggu. Jika sebelum ini bayi dia selalu sahaja cepat lapar dan kerap menyusu sehinggakan kadang-kadang dia berasa berputus asa untuk menjayakan penyusuan ini  lantaran dirinya yang sudah kehabisan tenaga dan keletihan.


Saya akan kongsikan beberapa tips penyusuan pada entry akan datang. In shaa Allah..Ingat yer, supplement hanyalah membantu sahaja apa2 pun ia bergantung pada amalan yang ibu amalkan. Susu badan akan kekal maintain mengikut konsep DEMAND & SUPPLY.

Di sini saya beritahu supplement yang BUDGET dan LENGKAP. Ini adalah cadangan saya sebagai SID.

                                                          Vitamin budget untuk ibu menyusu
 
Vitamin lengkap untuk ibu menyusu

Di sini saya senaraikan kelebihan vitamin satu persatu.

Energizing Soy Protein ( ESP) 
  • Membantu melancarkan penghasilan susu & memekatkan susu.
  • membekalkan tenaga kepada ibu
  • penting untuk kelenjar dan tumbesaran
  • mencantikkan kulit si ibu
  • membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. 
  •  Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.  
** Tidak boleh lebih 3 susu besar sehari.

Alfalfa Complex
  • Sebagai Milk Booster. menggalakkan penghasilan susu.
  • Merawat keputihan
  • Sebagai kacip fatimah, ibu tidak perlu ambil kacip fatimah lagi untuk keintiman suami isteri
  • Sebagai detoks - buang segala toksik dalam badan
 ** Tidak boleg lebih 10 biji sehari. Ambil 2 atau 3 biji selepas menyusu supaya breast cepat penuh.

Vita C Plus 500mg
  • Boleh klik di sini untuk mengetahui kelebihan Vita C
Vitalea
  • Boleh klik di sini untuk mengetahui kelebihan Vitalea
Ostematrix

  • Boleh klik di sini untuk mengetahui kelebihan Ostematrix
 B-Complex
  • Boleh klik di sini untuk mengetahui kelebihan B-Complex

Sekiranya anda berminat dengan supplement cadangan menyusu ini, sila hubungi saya seperti di bawah :)..Saya sedia membantu.
FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia

**COD akan dilakukan selepas waktu persekolahan ( 2 ptg ke atas )
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan