Showing posts with label Produk Shaklee. Show all posts
Showing posts with label Produk Shaklee. Show all posts

Tuesday, September 22, 2015

Masalah Ruam Anak pulih dengan Herbal Blend

Assalamualaikum semua...
Pagi ni wani nak berkongsi tentang masalah ruam pad bayi. Kebanyakan ibu-ibu yang ada anak kecil mesti alami masalah ruam kan. Tak kisah lah mana2 bahagian badan contohnya celah paha bayi, kat leher, pipi, pergelangan tangan. Yelah dengan cuaca kat negara kita yang panas memang mudah kena ruam disebabkan mudah berpeluh. Ada yang mengeluh dengan masalah ruam ni kerana telah mencuba banyak krim tetapi ruam masih belum pulih.
Oklah tak nak cakap panjang lebar, wani nak share tentang produk  shaklee yang membantu pulihkan ruam dengan cepat. Testimoni ini datangnya daripada customer wani sendiri iaitu bayinya yang baru berumur sebulan alami masalah ruam di pipi.Alhamdulillah selepas 2 hari menggunakan Herbal Blend, ruam di pipi yang macam biji-biji kecil jerawat tu kering dan hilang. Cepat kan. Alhamdulillah sangat, jadi sempatlah bayi comel ni menempuh hari cukur jambulnya dengan pipi yang licin.hehe.


Nak tahu lebih lanjut tentang 'Multipurpose Cream' ni ? Boleh baca Ajaibnya Herbla Blend :)

Multi purpose cream, Herbal Blend


Hanya 1 testimoni mana cukup kan. hehe Jom kita layan beberapa testimoni ruam yang lain.

#TESTIMONI 2


#TESTIMONI 3


#TESTIMONI 4

Rata-rata yang wani dengar hari ke2 dah nampak perubahan. Alhamdulillah. Herbla Blend boleh disapu di celah kangkang bayi sebelum dipakaikan lampin untuk mengelakkan ruam.
Anda ibu-ibu prihatin dan mahu mencuba Herbal Blend? Hubungi wani ye.
1 tiub berharga hanya RM 27.50 (4oz), tiubnya panjang tau dan tahan lama, amat berbaloi.

FREE CONSULTATION

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )

COD : seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus seluruh Kuala Terengganu

POS ke seluruh Malaysia


Saturday, August 8, 2015

Apa itu Garlic Shaklee serta Manfaatnya?

Sebut je bawang putih mesti dok ingat buang angin dalam badan kan. Teringat abang sulung wani, di memang amalkan makan bawang putih sejak dari zaman sekolah lagi. Nak tahu tak cara dia makan, gigit mentah2 macam tu je dengan nasi. hehe . Tak ramai yang 'sanggup' makan macam tu kan. Dengan adanya kapsul Garlic Shaklee ni, memudahkan orang ramai manikmati manfaat Garlic yang menakjubkan.
Sebenarnya garlic ni banyak manfaatnya yang perlu kita tahu bukan hanya buang angin dalam badan sahaja. Hari ni wani nak kupas satu-persatu manfaat garlic ni.



Dikatakan, pekerja yang membina piramid Giza makan Garlic untuk kekal cergas di zaman pemerintahan Firaun.

KEISTIMEWAAN GARLIC SHAKLEE
  1. Garlic yang dipilih adalah ditanam secara organik di California, USA. Ia tak disembut denganbahan perosak dan dipilih dari jenis yang berkualiti
  2. Cara penghasilan sangat ekslusif tau. Secara klinikal ia diproses tanpa haba untuk kekalkan satu bahan hebat dalam Garlic iaitu Allicin aktif.
  3. Garlic Shaklee ada ditambah dengan 2 ekstrak herba iaitu Risemary dan Spearmint
  4. Setiap 2 tablet Garlic Shaklee membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai 2 ulas garlic segar


9 Manfaat Garlic Shaklee yang menjadi Pilihan Ramai

  • Mengandungi Spearmint
Garlic Shaklee ada dicampur sejenis herba namanya Spearmint. Fungsi Spearmint adalah untuk tingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung

  • Antibiotik yang selamat dan semulajadi
Bila kita sakit, selalu juga doktor bagi antibiotik untuk bunuh bakteria. Antibiotik yang doktor bagi bagus tetapi kalau kita amalkan selalu, kesannya sangat tidak baik. Kita boleh terkena kerintangan antibiotik di mana bakteria sudah imun dengan antibiotik.
Garlic merupakan antibiotik semulajadi, selamat dan untuk kegunaan jangka panjang.
Ia boleh tingkatkan sistem imun badan, halang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.


  • Menghalang Alergi
 Garlic Shaklee boleh tingkatkan sistem imun badan dari penyakit seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asthma, selsema, hepatitis.

  • Mempertingkatkan Sistem Penghadaman
Yer, garlic membantu dalam sistem penghadaman kita.
Ia juga boleh kurangkan masalah kembung perut, gastrik dan ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

  • Mengurangkan Tekanan Darah Tinggi
Fungsi Garlic ini setara dengan Omega Guard yang boleh turunkan tekanan darah tinggi.
Ada kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 poin.

  • Detoksifikasi
Detoksifikasi adalah proses buang toksin dari dalam badan. Badan akan kembali cergas dan aktif bila toksin dalam badan dapat dikeluarkan.

Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan kadmium adalah logam toksin yang akan menaikkan tekanan darah.

Garlic juga boleh lindungi sel-sel darah dari kemusnahan logan dan halang kerosakan hati oleh bahan kimia.


  • Menurunkan Kolestrol
Kolestrol sangat bahaya. Bila bacaannya sangat tinggi, kita boleh kena strok atau sakit jantung.

Garlic boleh turunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, kurangkan bekuan darah. Selain itu, ia boleh tingkatkan HDL, lindungi jantung dan halang strok dan penyakit koronari.


  • Bantu Cegah Kanser
Garlic bantu elak dan rawat kanser dengan kurangkan bahan pencetusan kejadian kanser - Nitrosamine.

  • Menstabilkan Tahap Glukosa Dalam Darah
Ini berita baik untuk pesakit diabetis. Garlic boleh bantu stabilkan glukos dalam badan.
  

#TESTIMONI 1



#TESTIMONI 2


  #TESTIMONI 3
Garlic sgt baik utk gatal2 kerana sifat antibiotiknya
Harga : RM 47.50 (60 biji), anda nak harga lebih istimewa? Hubungi wani yer.


FREE CONSULTATION

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )

COD : seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus seluruh Kuala Terengganu

POS ke seluruh Malaysia

Friday, August 7, 2015

Manfaat Alfalfa Shaklee...Alfalfa TERBAIK

Alfalfa Sahklee merupakan produk pertama sekali yang dicipta oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1950an. Maka Alfalfa Shaklee merupakan produk signature Shaklee Corporation. Kenapa Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama? Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikkan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia.
 
Alfalfa Shaklee


Merawat gangguan pencernaan 2. Mengawal kolestrol dalam darah 3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh 4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok 5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah 6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan 7. Mengurangkan simptom menopous 8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan 9. Merawat masalah sembelit 10. Menyahkan toksik dalam tubuh 11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi 12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh 13. Membantu masalah penghadaman 14. Membantu memperbanyakkan susu ibu 15. Mengurangkan masalah pundi kencing 16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati 17. Meningkatkan kesihatan prostat 18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita 19. Menghangatkan hubungan suami isteri 20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
 23 Manfaat Alfalfa Shaklee Yang Patut Kita Tahu


  1. Merawat gangguan pencernaan 
  2. Mengawal kolestrol dalam darah 
  3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh 
  4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok 
  5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah 
  6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan 
  7. Mengurangkan simptom menopous 
  8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan 
  9. Merawat masalah sembelit 
  10. Menyahkan toksik dalam tubuh 
  11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi 
  12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh 
  13. Membantu masalah penghadaman 
  14. Membantu memperbanyakkan susu ibu 
  15. Mengurangkan masalah pundi kencing 
  16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati 
  17. Meningkatkan kesihatan prostat 
  18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita 
  19.  Menghangatkan hubungan suami isteri 
  20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki 
  21. Kaya dengan vitamin dan mineral Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak dan Antioksidan. 2. Alfalfa bermanfaat dalam penyerapan protien, dan karbohidrat. 3. Alfalfa juga bertindak sebagai pembersih darah

    Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZKaya dengan vitamin dan mineral Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak dan Antioksidan
    Kaya dengan vitamin dan mineral Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak dan Antioksidan.
  22. Alfalfa juga bertindak sebagai pembersih darah
  23. Alfalfa bermanfaat dalam penyerapan protien, dan karbohidrat



Keunikan Alfalfa Shaklee


  1. Sumber terbaik dari daun alfalfa (tanpa akar dan batang) 
  2. Alfalfa Shaklee ditanam tanpa semburan bahan kimia 
  3. Di sediakan dalam dua pek bersaiz 330 biji dan 700 biji 
  4. Pil boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi 
  5. Tidak memberi mudarat kepada bayi yang menyusu seperti panas dan cirit-birit
  6. Alfalfa Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan. 
  7. Membersihkan hati 
  8. Membantu melengkapakan zat dan nutrient dalam pemakanan seseorang
Jom kita tengok pula beberapa TESTIMONI yang ingin wani kongsikan.

#TESTIMONI 1

 #TESTIMONI 2
#TESTIMONI 3
Merawat gangguan pencernaan 2. Mengawal kolestrol dalam darah 3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh 4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok 5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah 6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan 7. Mengurangkan simptom menopous 8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan 9. Merawat masalah sembelit 10. Menyahkan toksik dalam tubuh 11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi 12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh 13. Membantu masalah penghadaman 14. Membantu memperbanyakkan susu ibu 15. Mengurangkan masalah pundi kencing 16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati 17. Meningkatkan kesihatan prostat 18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita 19. Menghangatkan hubungan suami isteri 20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
Merawat gangguan pencernaan 2. Mengawal kolestrol dalam darah 3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh 4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok 5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah 6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan 7. Mengurangkan simptom menopous 8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan 9. Merawat masalah sembelit 10. Menyahkan toksik dalam tubuh 11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi 12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh 13. Membantu masalah penghadaman 14. Membantu memperbanyakkan susu ibu 15. Mengurangkan masalah pundi kencing 16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati 17. Meningkatkan kesihatan prostat 18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita 19. Menghangatkan hubungan suami isteri 20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

#TESTIMONI 4

FREE CONSULTATION

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )

COD : seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus seluruh Kuala Terengganu

POS ke seluruh Malaysia
Alfalfa Sahklee merupakan produk pertama sekali yang dicipta oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1950an. Maka Alfalfa Shaklee merupakan produk signature Shaklee Corporation. Kenapa Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama? Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikkan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia.

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan