Showing posts with label promosi shaklee. Show all posts
Showing posts with label promosi shaklee. Show all posts

Sunday, May 31, 2015

PROMOSI JUN 2016 PROMOSI VITAMIN CANTIK!

Assalamualaikum semua....
Pejam celik pejam celik dah masuk bulan ke enam pada tahun ni. Sekejap je masa berlalu kan. Apa2 pun jom kita tengok apa PROMOSI yang dikatakan GEMPAK sangat bulan ni.

 Jeng..jeng..jeng.

Dua vitamin ni antara yang terfamous. Mana tak famous nya Nak cantik, nak sihat mesti pilih ni kan. Boleh mula beli sekarang sebagai salah satu persediaan nak sambut raya kan. Semua nak cantik, glowing dan gebu di hari raya kan.
Sebenarnya PROMOSI  ni BUY 6 FREE 1 setiap satu vitamin ni, tapi kalau nak beli 1 botol je pun boleh, boleh dapatkan harga istimewa dari saya. Memang special habis ni.

Nak tahu kelebihan Vitamin C ? Klik sini.

Nak tahu kelebihan Vita E ? Kik sini.

Jom kita layan beberapa testimoni yang telah berjaya dengan 2 vitamin ini :)

#TESTIMONI 1

 #TESTIMONI 2



#TESTIMONI 3

Vita E cepat memudarkan parut


 Jom order, jangan tunggu lama2 untuk cantik dan sihat. :) Bulan promo macam ni peluang nak dapatkan harga yang lebih JIMAT! Whatsapp Wani tau!

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Vita Shoppe Terengganu
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


 

Tuesday, September 2, 2014

Promosi September - Sungguh Gempakk!!



Hi mommies...
Bertemu lagi kita di bulan baru September..
Bulan baik, bulan luar biasa, bulan gempakkk...
 Apa yang gempak???

Haaa...jarang sekali Shaklee buat Double Promotion macam ni.
1) Buy 6 Free 1 Collagen Powder
2) Buy 3 Free 1 Meal Shakes

Semestinya harga yang lebih murah dari biasa. Yang bestnya Mealshake boleh dapat lagi murah berbanding Promo Mei yang lepas iaitu Buy 6 Free 1 Meal Shakes.
Hanya Buy 3..apa susah cari je 3 lagi kawan atau adik beradik atau sedara mara untuk share beli..Harga untuk 3 canister tetapi dapat 4 canister. Jadi boleh kongsikan harga. Jimat kan!

Boleh hubungi saya untuk tahu tentang harga. Harga memang murah gilerr..semua orang pun mampu beli.

Untuk Buy 6 Free 1 Collagen Powder pun memang JIMAT sangat. Save hampir RM50 untuk 1 kotak. Untuk pengguna tetap Collagen Powder ni semestinya time2 promo gini pasti grab awal2.

Sekiranya anda perlukan konsultansi, hubungi saya. Saya akan kongsikan nasihat, cara akan & tips2 penting.


FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Salwani 
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu

POS ke seluruh Malaysia

Tuesday, May 6, 2014

Meal Shake untuk Siapa??

Assalamualaikum...
pada entry kali ini saya nak bercerita sedikit mengenai Meal Shake sempena promosi Buy 6 Free 1.

Meal Shake ni saya dah beri kepada ketiga2 anak saya ( 6 Y, 4Y dan 2 Y) setahun yang lalu. So far, kalau tengok pada perubahan mmg berpuas hati.

 ✔ Dari susah makan kepada selalu mintak nasi, selalu cakap ' ibu lapar'..
✔Anak ke2 saya sebelum ni selalu sembelit  dan seksa bila nak 'poo poo'..sekarang tidak lagi.
✔ketiga2 anak saya mmg mudah kena demam dan batuk terutama yang no 2 tu demam sampai warded. Kalau dulu setiap bulan mesti tak miss kena gi ulang alik klinik jumpa doktor. Kami suami isteri gilir2 cuti untuk jaga anak yang demam. Tapi Alhamdulillah selepas consume Meal Shake, anak2 dahjarang demam dan kalau demam pun mudah kebah.
✔kulit dah tak kudis lagi

best kan bila tengok anak2 membesar dengan sihat, tiada sakit2, demam2.







Meal Shake ni untuk siapa ??
☞anak2 yang ada masalah pembuangan. Ingat!! jangan dibiarkan kalau masalah sembelit ni, usus anak kena jaga sebelum risiko lain datang.
☞Anak2 yang kerap demam/selsema/batuk. Meal Shake mampu tingkatkan imun badan.
☞Anak2 yang kurang selera makan / memilih makanan
☞ Anak2 yang obesiti
☞yang ada masalah asthma /semput
☞Ibu hamil yang mengalami morning sickness atau sukar mendapatkan nutrisi lengkap
☞Ibu menyusu
☞ Mereke yang tidak sempat utk mengambil sarapan. Meal Shake sudah menyediakan nutrisi lengkap.

Jadi Sempena bulan promosi Meal Shake ni, Beli 6 Percuma 1..boleh kongsi dengan kawan2 atau sedara mara dan untuk simpan stok di bulan puasa nanti pun ok!.

Sebarang pertanyaan dan konsultansi, bolehlah menghubungi saya, Wani.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya Wani untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Suci Supplement Shop
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia

**COD akan dilakukan selepas waktu persekolahan ( 2 ptg ke atas )

Promosi Mei 2014 BUY 6 FREE 1 for MEALSHAKE

Seperti biasa Shaklee adakan promosi Buy 6 Free 1 dan bulan Mei ini adalah giliran Mealshake pula..


Jom kita kenal2 dulu dengan Mealshake ni..

Apa itu Meal Shake?

Mealshake adalah multivitamin untuk anak-anak ( 1 thn ke atas ) yang berperisa Vanilla dalam bentuk serbuk. Ianya tanpa laktosa dan mengandungi nutrisi lengkap utk tumbesaran anak-anak.

Perbezaan Mealshake dengan mutivitamin yang lain khususnya utk anak2

1. Meal Shake menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia dihasilkan daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur- sayuran, kacang soya, lactalbumin(sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualitidan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hinggake orang dewasa. Kebiasaannya is mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shake dihasilkan untuk semua golongan - bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal vegetarian, orang sakit, orangsibuk bekerja atau orang yang elalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan yang penuh berkhasiat,Meal Shake merupakan pilihan yang bijak.

Manfaat Utama 

✿ Nutrisi Lengkap-menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yangbekerjasama dengan vitamin larut lemak.

✿ Membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protein (tidak mengandungi lakstosa), membantu pembinaan sel-sel kulit,kuku, rambut,organ, darah, imun dll.

✿ Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin kaya dengankalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

✿Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zinc, selesium yangmerupakan agen anti-oksida yangbertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

✿ Mengembalikanseri wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat,sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.

✿ Detoksifikasi - kaya dengan serat larutuntuk membantu membuang lemak berlebihan dansisa buangan dari perut dan usus.

✿Kelazatan rasanya - minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral & juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat utk dinikmati oleh semua golongan.

Siapa yang perlu ambil Meal Shake ?
☞ Kanak-kanak yang selalu kena demam / jatuh sakit ( tingkatkan imun badan )
☞ Kanak-kanak yang selalu sembelit
☞Kanak-kanak yang kurang selera makan
☞Kanak-kanak yang obesiti
☞Ibu hamil yang mengalami alahan atau sukar mendapatkan makanan yang seimbang
☞ Ibu menyusu
☞ Orang dewasa yang ingin tambah berat badan
☞ Utk yang tidak sempat mengambil sarapan pagi

Harga untuk 1 canister RM 113.75
nak harga lebih jimat?? boleh join ahli..

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya Wani untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Suci Supplement Shop
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia

**COD akan dilakukan selepas waktu persekolahan ( 2 ptg ke atas )

Sunday, March 2, 2014

PROMOSI MAC 2014 BUY 6 FREE 1...ESP

Promosi yang ditunggu-tunggu!!!
Harga ESP jatuh bergolek-golek...mai pakat borong buat stok untuk kegunaan sendiri dan seisi keluarga.
Jadi jangan lepaskan peluang ini..nanti rugi tau...


♡ Apakah itu ESP Shaklee???
ESP (Energising Soy Protein) adalah makanan nutrisi dari protein soya yang berkuliti tinggi yang diproses dengan suhu rendah bagi menjaga kualiti protin dalam kacang soya. 1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti susu, milo atau buah yang dikisar bersama. ESP baik dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi. 

♡ Siapa perlu ambil ESP Shaklee?
1. Ibu mengandung – makanan nutrisi yg terbaik,membantu kehamilan dan perkembangan fetus dengan lebih baik
2. Ibu yang menyusu – mengalakkan dan mengekalkan penghasilan susu. Pengambilan esp yang konsisten sepanjang tempoh penyusuan dapat membantu perkembangan fizikal bayi yang lebih sihatPenghidap kencing manis
3. Pelajar/pekerja/individu dewasa/warga emas - penambah tenaga/energy booster
4. Penghidap kencing manis
5. Lelaki dan wanita –  untuk mencegah dari penyakit
6. Orang yang alergik atau alahan.
7. bagi yang ingin menguruskan badan

♡ Kebaikan dan Kelebihan ESP
1. Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan.
2. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam
3. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
4. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
5. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan,
6. Memberi ton warna kulit yang sekata
7. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
8. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
9. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
10. Rendah lemak, tanpa kolestrol
11. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi
12. 1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya
13. Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone
14. Protein soya(tumbuhan )lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan
15. Membantu mengurangkan risiko kanser,
16. Bertindak sebagai antioksidan,
17. Menguatkan sistem imun tubuh,
18. Mempertingkatkan tahap kolestol baik,
19. Memelihara kesihatan jantung
20. Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua
21. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
22. Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan  sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
23. Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones.
24. Membantu merendahkan paras kolestrol,
25. Mencegah osteoporosis
26. Membantu pembentukan sel-sel baru.
27. Membantu menyembuhkan gastrik.
28. Memberi kekenyangan, sesuai untuk diet menguruskan badan.
29. Mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.
30. Memudarkan parut
31. Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak
32. Kecantikan kulit dan rambut

♡ Perbezaan ESP dengan soya lain
1. Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat dari risiko toksin)
2. mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan
3. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
4. 1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya
5. Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone
6. Rendah lemak, tanpa kolestrol
7. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi
Sel badan kita terbetuk dari protein. Seharusnya kita memerlukan protein yang berkualiti bagi pertumbuhan sel baru. Sel yang sihat lebih mudah menyerap zat dan vitamin dan ini secara tidak lansung badan kita sentiasa sihat,cergas dan bertenaga.

Anda berminat untuk memiliki ESP dengan harga yang super duper JIMAT ini??. Boleh lah mengubungi saya seperti di bawah

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Suci Supplement Shop
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia

**COD akan dilakukan selepas waktu persekolahan ( 2 ptg ke atas )



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan