Friday, October 16, 2015

Ikhtiar Zuriat Dengan Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum semua...
Sempena Bulan Promosi GLA Complex dan Vita E, wani nak FOKUS dengan Set Kesuburan Shaklee. Set ni tak kurang glamour jugak tau. Sebabnya banyak testimoni positif yang kami perolehi hasil konsisten dengan set ini terutama pasangan suami isteri yang inginkan zuriat atau ibu2 yang merancang untuk hamil. IKHTIAR dengan SET KESUBURAN SHAKLEE.




PUNCA KETIDAKSUBURAN

*Masalah hormon
*Masalah Sperma dan Ovum
*Masalah persekitaran rahim yang tidak bekerjasama
*Masalah kesihatan
Selain ramai yang menghadapi maslah kesuburan di atas ,ada juga perkara lain yang tidak sesekali dapat dinafikan bahawa yang PALING UTAMA....ALLAH BELUM MEMBERI REZEKI..Jangan pernah putus asa kerana Allah tahu apa yang terbaik untuk hambaNYA....:)..Iktiar dan tawakal...

SET KESUBURAN WANITA


GLA Complex

GLA Complex untuk set wanita. Diamalkan oleh wanita yang haidnya tidak teratur.Gamma Linolenic Asid (GLA) ni dapat membantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti atau dikenali sebagai 'egg white servical mucus'. Cecair serviks jenis ini sangat subur,nipis, berair , cerah dan likat dan sangat2lah membantu sperma berenang terus ke uterus ke tiub fallopio dan seterusnya ke ovum ( telur ). Cecair serviks yang sangat subur ini juga dapat membantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam tiub fallopio.

Alfalfa Complex

Diamalkan oleh wanita untuk membantu mengatasi masalah keputihan,masalah haid yang tidak teratur dan senggugut atau sakit yang melampau ketika haid ( Digalakkan makan Alfalfa bersama Kalsium ). Alfalfa Complex juga turut membantu dalam hubungan suami isteri kerana ia berfungsi seperti kacip fatimah.Alfalfa juga dikaitkan dapat membantu dalam masalah PCOS iaitu Polycystic Ovarian Syndrome ( Masalah berkaitan ketidaksuburan wanita ) 

ESP-Energizing Soy Protein

Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat dapat memudahkan persenyawaan, perlekatan telur dan lain2.Protein juga membantu penghasilan sel2 ovum dan sperma yang sihat juga penting untuk pertumbuhan sel-sel baru dalam badan.

Vitamin B Complex


 Lengkap dengan vitamin B6 (13.5mg), B12 (40.5mcg) dan asid folik (200mcg). Pengambilan asid folik bersama-sama dengan kehadiran vitamin B6 dan B12 amatlah disarankan bagi mengelakkan anemia yang boleh menyebabkan masalah kesuburan serta mengurangkan risiko kecacatan janin dan kecacatan tiub neural.


Vitamin E Complex

Terkenal juga sebagai "vitamin seks"..Selain berfungsi untuk menghaluskan kulit, anti penuaan dan melancarkan peredaran dalam pembuluh darah, mencegah pembntukan darah beku, pembentukan sel2 baru ( RNA dan DNA ) dan lain2..ianya juga terkenal kerana khasiatnya untuk meningkatkan kelelakian, menyihat dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita. Sebanyak 50% Selenium dalam badan lelaki berada dalam testikel dan duktis seminal.Selain itu lelaki akan kehilangan Selenium melalui air mani.Maka suplemen Selenium yang cukup sangat membantu dalam seksual dan kesuburan lelaki.

Zinc Complex

Bagi lelaki, Zinc sangat penting bagi proses pembentukan hormon testosterone, membantu mengekalkan jumlah air mani,membantu mengekalkan paras testosterone yang bersesuaian dan memberi tenaga kepada sperma supaya aktif dalam pergerakan menuju ke ovum. Selain itu Zinc sangat berperanan dalam proses pembentukan genetik DNA ( Dioxyribose Nukleid Acid ). Secara keseluruhannya Zinc membantu mengekalkan penghasilan sperma yang sihat dan keinginan seksual yang tinggi..Kekuranga Zinc pada lelaki boleh mengakibatkan masalah seksual , sperma yang abnormal,kesuburan dan masalah prostat.Zinc juga digunakan utk masalah kesuburan lelaki kerana Zinc membantu melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina..

SET KESUBURAN SHAKLEE SEBAGAI IKHTIAR...


 Cahaya mata adalah keinginan pasangan suami isteri yg sudah berkahwin.Namun tidak semua dikurniakan rezeki sebegitu singgat..Sebagai seorang muslim, kita berusaha bersungguh2 dalam mendapatkan sesuatu seterusnya meletakkan sepenuh kebergantungan dan tawakal kepadaNya..

"Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa disangka-sangka. Dan barangsiapa bertawakkal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakinya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu" - Surah At-Talaq. Ayat 2-3

Menurut kajian Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan pengambilan multivitamin dan multimineral. Hal ini juga disahkan oleh Pakar Oncology Malaysia, Dr.Hamid Arshat melalui FB beliau:


KELEBIHAN SET KESUBURAN SHAKLEE

 1. Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.

2. Menyeimbangkan hormon bagi wanita.

3. Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan 
janin ketika hamil.

4. Meningkatkan kiraan sperma.

5. Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.

6. Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.

7. Tingkatkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.

Hubungi wani untuk konsultasi atau tempahan produk. Harga istimewa menanti anda :)


 FREE CONSULTATION

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )

COD : seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus seluruh Kuala Terengganu

POS ke seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan