Showing posts with label Herbal Blend. Show all posts
Showing posts with label Herbal Blend. Show all posts

Tuesday, September 22, 2015

Masalah Ruam Anak pulih dengan Herbal Blend

Assalamualaikum semua...
Pagi ni wani nak berkongsi tentang masalah ruam pad bayi. Kebanyakan ibu-ibu yang ada anak kecil mesti alami masalah ruam kan. Tak kisah lah mana2 bahagian badan contohnya celah paha bayi, kat leher, pipi, pergelangan tangan. Yelah dengan cuaca kat negara kita yang panas memang mudah kena ruam disebabkan mudah berpeluh. Ada yang mengeluh dengan masalah ruam ni kerana telah mencuba banyak krim tetapi ruam masih belum pulih.
Oklah tak nak cakap panjang lebar, wani nak share tentang produk  shaklee yang membantu pulihkan ruam dengan cepat. Testimoni ini datangnya daripada customer wani sendiri iaitu bayinya yang baru berumur sebulan alami masalah ruam di pipi.Alhamdulillah selepas 2 hari menggunakan Herbal Blend, ruam di pipi yang macam biji-biji kecil jerawat tu kering dan hilang. Cepat kan. Alhamdulillah sangat, jadi sempatlah bayi comel ni menempuh hari cukur jambulnya dengan pipi yang licin.hehe.


Nak tahu lebih lanjut tentang 'Multipurpose Cream' ni ? Boleh baca Ajaibnya Herbla Blend :)

Multi purpose cream, Herbal Blend


Hanya 1 testimoni mana cukup kan. hehe Jom kita layan beberapa testimoni ruam yang lain.

#TESTIMONI 2


#TESTIMONI 3


#TESTIMONI 4

Rata-rata yang wani dengar hari ke2 dah nampak perubahan. Alhamdulillah. Herbla Blend boleh disapu di celah kangkang bayi sebelum dipakaikan lampin untuk mengelakkan ruam.
Anda ibu-ibu prihatin dan mahu mencuba Herbal Blend? Hubungi wani ye.
1 tiub berharga hanya RM 27.50 (4oz), tiubnya panjang tau dan tahan lama, amat berbaloi.

FREE CONSULTATION

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )

COD : seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus seluruh Kuala Terengganu

POS ke seluruh Malaysia


Tuesday, September 16, 2014

Manfaat Herbal Blend : Multi Purpose Cream. Ajaibnya!!!

Bertemu kembali kita di entry ini. Kali ni wani nak bercerita sedikit tentang Multi Purpose cream Shaklee ni tak lain dan tak bukan Herbal Blend. Krim ni sebenarnya dah jadi 'kawan baik' anak-anak wani . Anak-anak akan minta sapukan Herbal Blend bila digigit nyamuk atau gatal-gatal di kulit. Mungkin sebab rasa sejuk dinginnya, anak-anak suka. Wani pula selalu gunakan Herbal Blend sebagai lotion tangan, hilang kasar2 di tapak tangan. Jadi, wani akan bawa ke mana sahaja kami pergi terutama bila balik kampung maklumlah nyamuk banyak di kampung..hihi. Untuk cerita yang lebih detail, jemput baca entry di bawah yer .:)




Shaklee Herbal Blend diperbuat dari ekstrak herba semulajadi yang menenagkan iaitu sage, horse chesnut, varrow dan rosemary. Ianya dingin, bermentol dan tidak berminyak. Herba-herba ini sudah digunakan sejak zaman dahulu lagi dan mempunyai banyak khasiat seperti ekstrak rosemary yang boleh mengurangkan kulit gatal. Enzim di dalam daun sage mampu menghentikan pendarahan luka dan membersihkan ulser. Horse chestnut pula berfungsi melindungi pembuluh darah kerana dapat menghilangkan kerapuhan darah sekaligus mengembalikan kelenturan dan memperkuat daya tahannya. Manakala Yarrow pula telah digunakan sebagai ubat sejak zaman kuno lagi.

Stok Herbal Blend yang sampai di rumah wani. Tq abg Gdex



KEGUNAAN HERBAL BLEND
  • Membantu mengurangkan ekzema
  • Membantu mengurangkan keadaan kulit melecur
  • Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
  • Menghilangkan parut termasuk campak dan chicken pox
  • Memberi kelegaan kerana ketidakselesaan akibat demam
  • Sebagai losen untuk kegunaan harian
  • Bagus untuk luka dan calar
  • Mengurangkan ruam susu
  • Mengurangkan ruam panas
  • Mengurangkan bekas gigitan nyamuk atau serangga
  • Menyelesaikan masalah kulit gatal
TESTIMONI HERBAL BLEND

#TESTIMONI 1

masalah eczema

#TESTIMONI 2

testimoni ruam


Sekiranya anda berminat untuk memiliki Herbal Blend, hubungi saya seperti di bawah :) 1 tiub ( 4oz) hanya RM 27.50. Hubungi wani ye untuk tempahan atau konsultasi :)

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan