Friday, September 12, 2014

Basic H Segarkan Kembali Sayuran Yang Layu

Hi, hari ni saya nak bercerita sedikit tentang Basic H, salah satu Home Care Product Shaklee ni. Macam saya, saya sangat sukakan produk ini, sebab apa tau, Basic H memang saya gunakan dalam acara-acara pembersihan di rumah saya bak kata orang 1001 kegunaan. Dari basuh botol susu, mop lantai, basuh sayur, lap cermin, lap TV sampai berkilat betul TV lcd saya..hehe, lap dapur dan basuh kereta. Tapi hari ni saya nak share satu testimoni yang saya alami sendiri. Ini gambar testimoninya.


Sayur lobak (gambar atas) dah layu kan, maklumlah 2 minggu dalam peti ais. Gambar bawah ialah selepas 10 minit direndam dengan air yang dibancuh beberapa titis Basih H. Macam baru dipetik dari kebun kan. segar bugar sayurku.

Basic H amat berbeza dengan agen pencuci yang lain


Apa Keistimewaan Basih H

✔Berasaskan bahan organik
✔Tidak Bertoksik
✔Tanpa gas beracun
✔Tanpa bahan kimia berbahaya
✔Tanpa bahan pewangi
✔Lembut pada tangan
✔pH seimbang
✔Tanpa klorin
✔Boleh terurai termasuk botolnya
✔lebih pekat & ternyata jimat

#TESTIMONI LAGI




Kalau nak makan sayuran yang sentiasa segar, kenalah ada Basic H kat rumah. SATU RUMAH SATU BASIC H. Nanti saya sambung lagi tentang kegunaan Basic H ni yer. Pelbagai guna tau.
Hubungi saya untuk memiliki BASIC H.

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan