Wednesday, September 3, 2014

Jana Extra Income Bersama Shaklee


DULU BERMULA DENGAN 2 ANGKA SAHAJA TETAPI SEKARANG MAINTAIN 4 ANGKA SETIAP BULAN!

Alhamdulillah, tak silap pilih Shaklee.
Kenapa Shaklee jadi pilihan Business Online saya?

Dari dulu saya dok nampak business online sahaja yang boleh bantu jana extra income. Banyak2 business saya pilih Shaklee. Sebelum ni ada jugak business lain tetapi saya dah drop satu persatu dan fokus hanya pada Shaklee.. Kenapa business online? Kerana tidak perlu modal besar, kesuntukan masa, tak perlu sewa kedai dan menggaji staff & kurang berisiko. Kenapa pula saya pilih SHAKLEE?

✔Company yang stabil, sudah 58 tahun Shaklee wujud
✔Produk berkualiti
✔Pelan jualan menarik
✔Banyak ganjaran (tunai dan percutian) Shaklee tawarkan
✔Tidak perlu bertemu pelanggan untuk tujuan promosi
✔Masa lebih terurus bersama keluarga
✔Side income yang menarik ( sudah pun mengatasi gaji tetap )
✔Tidak perlu modal besar, hanya bermula dengan RM68 sahaja.


Klik di sini untuk keterangan lanjut. 


FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu

POS ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan