Friday, September 12, 2014

PROMOSI MEAL SHAKES - Buy 3 Free 1 ( Only in Sept & Oct 2014)




Ramai yang dah sedia maklum tentang promosi GEMPAK Meal Shake ni kan. Julung2 kalinya pihak Shaklee buat promotion HEBAT ini. Ianya sah untuk September & Oktober 2014 sahaja!

Sebenarnya ada kempen di sebalik PROMOSI ini. Ini adalah Inisiatif pihak Shaklee sendiri untuk membantu Kanak-kanak termiskin di luar sana. SYABAS SHAKLEE!

Setiap 10% daripada kutipan jualan setiap SET BUY 3 FREE 1 ini akan disumbangkan kepada kanak-kanak dari 2000 keluarga termiskin.

Shaklee telah membuat 1 target iaitu untuk capai RM 1juta nilai Meal Shake tersebut & program ini akan berjalan selama 1 tahun di mana keluarga tersebut akan diberikan Meal Shake setiap bulan.

Jom kita sama-sama support program yang murni ini. Murah sahaja untuk bulan Sept & Okt sahaja tau! Hubungi saya untuk ketahui harga. Memang jimat berbaloi-baloi.

BUY 3 FREE 1 MEAL SHAKE

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan