Thursday, September 11, 2014

Saya Dah Dapat Award Dari Shaklee!!!

Hari ni gumbira sungguh..terima parcel dari Shaklee...

Dalam fikiran ni..rasanya takder order barang 2 atau 3 hari lepas..terus buka kotak..

 

Dah lama saya menunggu, akhirnya selamat sampai di tangan..
Ini adalah Award yang sepatutnya saya terima pada National Conference bulan Jun yang lepas. Disebabkan hari ke2 saya terpaksa balik ke Terengganu, jadi saya termiss untuk sesi penyampai award ni.

Ini adalah award untuk naik rank..Saya sudah naik rank 'SUPERVISOR'. Kunci besar sudah saya terima pada hari pertama NC. Dua Award ni telah berjaya saya gondol pada tahun ini. Tahun depan target lebih banyak award yang bakal digondol..hehe Doakan yer.

Jom sesiapa yang ingin join business Shaklee ni. Jom sertai keluarga besar kami. Hubungi saya.

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan