Wednesday, June 25, 2014

Vitamin E Shaklee - Kebaikan & Manfaatnya

Vitamin E memang sudah sinonim dengan kulit kan...sebut je Vitamin E  dalam kepala memang dah set---> kulit cantik..tul tak?...hehe



Harini saya nak berkongsi tentang Vitamin E plak.
Tahukah anda untuk mendapatkan  khasiat 400IU Vitamin E ( bersamaan 1 biji kapsul Vitamin E Shaklee anda perlu makan );

1 kg gamdum
500ml minyak safflower
8 kg badam
500g badam

Inilah khasiat yang terkandung dalam 1 kapsul Vita E Shaklee;


Apa kelebihan Vita E Shaklee berbanding Vitamin E jenama lain di pasaran?

Vitamin E Shaklee diperbuat dari:

  • Minyak kacang soya
  • Minyak biji gandum yang KAYA dengan Vitamin E
  • 8 jenis Vitamin E (d-alpha,beta,gama,delta)
  • Mengandungi 10 mg SELENIUM semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap Vitamin E dengan lebih baik.
  • Yang terbaru, GRAPE SEED EXTRACT iaitu 20 kali lebih baik dari vitamin E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C dalam erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik untuk awet muda dan untuk memelihara kecantikan. 

Jika nak beli Vitamin E, sila periksa label pada botol. Jika di awal pangkal bukan huruf 'd ' HATI-HATI kerana ia mungkin vitamin sintetik. Kalau Vit E Shaklee tertera ' d-alpha tocopherol'.


Kebaikan Vitamin E Shaklee secara Umum


1. Melambatkan penuaan
2. Menjaga kualiti sel kulit ibu yang mengalami banyak ketegangan dan perenggangan saat hamil 
3. Pencegahan penyakit katarak
4. Mencegah penyakit jantung
5. Melindungi struktur membran daripada rosak
6. Mengelakkan metabolisme
7. Mengekalkan struktur paru-paru, hati dan membran sel darah merah
8. Memperbaiki peredaran darah
9. Memelihara pembekuan darah
10. Mengurangkan parut
11. Mengendurkan otot kaki dari kekejangan
12. Meningkatkan pengeluaran air mani
13. Mengekalkan kesihatan saraf dan otot
14. Menguatkan dinding kapilari
15. Mengurangkan tekanan darah
16. Meningkatkan prestasi atlit
17. Kulit dan rambut menjadi sihat
18. Mencegah anemia
19. Mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok
20. Memperlahankan  perkembangan penyakit Alzheimer
21. Menghilangkan parut, jerawat, jeragat dan tompok hitam
22. Membantu kesuburan
23. Merapatkan hubungan suami isteri

Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E. 

Setiap kapsul gel lembut memberikan:

• 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.

• Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

Jom kita tonton video testimoni ini
video



                                           Jennifer Lopez turut mengambil Vita E Shaklee..:)


Jom kita tengok pula TESTIMONI hebat Vita E Complex ni.


#TESTIMONI 1

#TESTIMONI 2


#TESTIMONI 3


#TESTIMONI 4


  #TESTIMONI 5
 



Vita E sebagai Masker

Selain dijadikan supplement harian, Vita E Complex juga boleh dibuat masker, kulit jadi lembap, lembut dan lagi cepat hilang cela-cela di muka atau parut sama ada parut jerawat atau luka.



Atau kalau anda 'terlebih rajin', boleh tambahkan sedikit yogurt dan sedikit ESP macam di bawah ni.


TESTIMONI VITA E pudarkan parut.


Vita E cepat pudarkan parut

 
Anda berminat?..Hubungi Wani untuk konsultansi atau tempahan. Wani sedia membantu:)



FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD :seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus
POS ke seluruh Malaysia



**COD akan dilakukan selepas waktu persekolahan ( 2 ptg ke atas )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan