Thursday, June 19, 2014

Family Wellness Set



Apa yang saya rasa bila konsisten ambil set ini?

1) Saya tidak lagi mudah penat mcm dulu ( BComplex + Vitalea + ESP )
kalau dulu2 saya mudah alah dengan berjalan kaki..masa dlm kampus pun terpaksa dibekalkan motosikal sbb mudah penat..hehe..maklumlah darah rendah dari zaman sekolah lagi..kalau balik dari outing, badan mesti flat je lps tu..

tapi selepas consume set ni,

tetap cergas sepanjang hari dengan rutin harian ( tugas hakiki, rutin di rumah uruskan family dan utk bisnes )..ada jugak check tekanan darah di rumah, tekanan hampir normal..kalau sebelum ni bwh 100, skrg dah lbh 100.

2) Berat badan naik ( BComplex + Vitalea + ESP )

Sebenarnya Shaklee ni balance kan berat badan kepada yg ideal, jgn plak takut nak ambil set ini kpd yg nak sllim yer.

Berat saya dah naik 5kg...yess dah dpt berat yg saya nak.

3) Kulit moist dan kurang berminyak dgn parut jerawat lama pun hilang ( Vit C + ESP + Bcomplex )

4) Dah jarang kena sakit kepala..kalau dulu pantang berjemur tengah panas terik sikit, dah kena sakit. ( BComplex)

Alhamdulillah...Shaklee dah banyak sangat membantu kesihatan saya.

akan terus setia bersama set ini.

Sebarang pertanyaan atau konsultansi, sila hubungi saya. Saya sedia membantu 



FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


**COD akan dilakukan selepas waktu persekolahan ( 2 ptg ke atas )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan