Saturday, August 16, 2014

Penjelasan Roger Barnette Berkenaan Isu Israel

Assalamualaikum....
Di kesempatan ini saya mengambil peluang untuk dedahkan pengakuan Roger Barnette berkenaan isu yang hangat diperkatakan kini iaitu ADAKAH ROGER BARNETTE TERLIBAT DALAM MENYUMBANG DANA KEPADA ISRAEL?


Jom kita layan dulu video ini. Video ini dirakamkan ketika ucapan beliau pada Global Conference bertempat ni, US pada 15 Ogos 2014. Video dikongsi dari Master-master yang ke US.



Antara intipati speechnya
1. Tahniah buat Malaysia kerana mencipta rekod Kenaikan Peratus Sales paling tinggi dalam setahun iaitu 500%
2. Apa yang dilakukan kt di Malaysia menjadi benchmark buat seluruh Shaklee dunia untuk dijadikan contoh (dr segi marketing online khususnya)
3. Mengenai isu semasa yang hangat diperkatakan..Roger telah mengeluarkan kenyataan yang jelas bahawa Shaklee tidak terlibat dgn mana2x negara dan politik sebaliknya faktor utama Shaklee diterajuinya ialah untuk membantu insan lain mendapat kesihatan yang baik dan juga peluang biz yang baik dgn Shaklee
yang lain...boleh dgr sendiri ya!
Jadi, sila berhemah dan berfikiran terbuka serta positif dalam hal ini.Jgn merebakkan virus negatif dgn terus menviralkan perkara tiada kepastian dan segala andaian peribadi individu yang kt sendiri pun tak pasti apa yang cuba diperjuangkan.
Jadi, anda nilaikan sendiri:)


FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Salwani 
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )
COD : Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia

**COD akan dilakukan selepas waktu persekolahan ( 2 ptg ke atas )


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan