Monday, October 21, 2013

Pengedar Sah Shaklee Kuala Terengganu / Seberang Takir/ Gong Badak/Manir

Assalamualaikum...
Saya,Salwani Suhaimi adalah salah seorang pengedar sah Shaklee.



Kediaman saya di Seberang Takir dan sedia untuk Cash On Delivery ( COD ) di sekitar Kuala Terengganu terutama kawasan Seberang Takir, Gong Badak & Manir. Untuk COD di kampung saya iaitu Tanah Merah dan Machang adalah sekali sebulan.

COD akan dibuat selepas waktu sekolah kerana sebelah pagi saya berada di sekolah tempat saya mengajar iaitu SK Pulau Rusa.

Selain COD dengan free delivery, saya juga bersedia untuk menggunakan khidmat POS LAJU ke seluruh Malaysia dengan kadar postage yang berpatutan.

Semoga anda tidak ragu-ragu untuk berurusan dengan saya. Konsultansi secara percuma akan diberikan sebelum dan selepas pembelian.

Saya boleh dihubungi di nombor ini 013-2260818 ( Boleh sms/ whatsapp/LINE ) atau PM saya di Fb : Salwani Suhaimi atau boleh lawati Fanpage saya : Suci Supplement Shop

Salam sayang buat semua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan