Sunday, September 20, 2015

Vivix Bantu Rawat Diabetes yang Kronik.

Assalamualaikum semua...
Hari ni wani nak share satu pengalaman pesakit Diabetes yang agak rapat dengan wani iaitu mentua wani sendiri.
Mentua wani ni seorang yang selalu jaga pantang makan tau selepas disahkan ada kencing manis sejak 3 tahun yang lalu. Biasanya bacaan paras glukosanya agak stabil dan beliau mengambil suntikan insulin setiap hari.
Nak dijadikan cerita satu hari, mak telah minum air nira nipah yang dipercayai baik untuk kencing manis. Tiga hari berturut-turut mak minum dan hari ke4 mak telah membuat ujian glukosa di farmasi.
Alamak, terkejut bukan kepalang lagi, tak pernah-pernah paras gula naik sampai 15 mmol/L.
Wani telah cadangkan mak untuk mencuba Vivix, mak terus bersetuju untuk cuba. Wani cuba yakinkan mak dengan menceritakan banyak testimoni berjaya untuk pesakit diabetes.
Wani cadangkan agar mak minum vivix sebanyak 2 kali sehari iaitu pagi dan malam sebelum tidur.
Dua minggu selepas tu, mak sekali lagi buat ujian glukosa. Alhamdulillah..nak tau tak berapa bacaannya? dari 15 mmol/L turun ke 8 mmol/L dalam masa 2 minggu. Syukur, terima kasih Ya Allah. Rasa terharu bercampur gembira, Allah bantu sihatkan semula mak melalui Vivix.

Di sini wani share kan beberapa testimoni diabetes :)






Alhamdulillah..kepada sesiapa yang menghidap Diabetes wani syorkan sangat Vivix ni. Kita berikhtiar kan demi orang yang tersayang. Takkan kita sanggup melihat orang-orang yang kita sayang menderita dek kerana diabetes atau sakit kronik yang lain. Nak tahu lebih detail tentang Vivix, bolek baca di sini

Harga runcit sebotol Vivix ialah RM475 (150ml) tetapi anda boleh dapat dengan harga istimewa atau harga ahli :) Jangan lupa hubungi wani ye. 

FREE CONSULTATION

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )

COD : seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus seluruh Kuala Terengganu


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan