Saturday, May 23, 2015

Pn Dila Hilang 30KG dengan SET KURUS SHAKLEE!

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

Sangat teruja bila tengok testimoni sahabat saya ni, Pn Dilla dari Perak.. Beliau telah berkongsi tentang kejayaan turunkan berat badan dengan kami. Wahhh, syabas diucapkan kepada beliau.


Mesti ramai tertanya2 berapa lama masa yang diambil untuk HILANG 30 KG TU. Pn Dila memang tekad berdiet dan berjaya dalam targetnya selama 4 bulan. Wahh 4 bulan hilang 30 KG. ok sangat dah tu, banyak turun.

Nak tahu Pn Dila ambil vitamin apa?

Pada mulanya, beliau hanya ambil Herblax dan Lecithin sahaja. Bila dah turun banyak, beliau tambah Omega Guard dan seterusna ESP untuk penjangkan tempoh kenyang.

Saya ada bertanya cara pemakanan beliau sehari-hari. Beliau hanya pantang nasi dan gula. Untuk sarapan, hanya ambil 2 biji telur untuk memberikan tenaga. Tengahari hanya ambil sajian tak berapa berat lah contohnya macam bihun. Then banyakkan sayur-sayuran dan buah-buahan.

Nak tahu lebih detail gaya pemakanan semasa diet? Hubungi saya yer.
Nak tengok TESTIMONI KURUS lagi? KLIK sini.

FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan